ویژگی های ارائه دهنده VPN قابل اعتماد

چطور از خدمات ارائه دهنده جهت خرید کریو VPN اطمینان حاصل کنیم؟

how-choose-the-best-vpn

تعداد زیادی ارائه دهنده فروش VPN در اطراف شما وجود دارد. این باعث می شود تشخیص بهترین برای شما مشکل باشد. این راهنما می تواند به شما کمک کند تا اطمینان حاصل کنید که سرویس VPN را خریداری کنید که برای شما کار کند.

سرورهای آن ارائه دهنده VPN در چه کشورهایی است؟

دو دلیل برای پرسیدن این سوال وجود دارد. اگر شما تمایل به استفاده از VPN خود برای حریم خصوصی دارید پس شما نیاز به خرید کریو VPN در کشور خود دارید. به طور مثال اگر شما کانادایی هستید و به طور اتفاقی سعی کنید تا از طریق IP آلمان به حساب کاربری بانکی خود دسترسی یابید برای شما پیغام هشدار خواهد آمد.

یک استفاده دیگر از VPN برای جابجایی های جغرافیایی است (فرض کنید به کشورهای مختلف سفر می کند). اگر قصد شما این است، پس باید اطمینان حاصل کنید این سرویس سرورهایی در کشورهایی که شما نیاز دارید داشته باشد.

آیا محدودیت در کاربرد دارد؟

به عنوان نمونه با هر نرم افزار حریم خصوصی، کریو VPN ها می توانند دچار مشکل شوند. برخی از ارائه دهندگان VPN انواع خاصی از فعالیت ها مانند BitTorrenting را محدود می کنند. اگر شما قصد استفاده از VPN خود را برای استفاده های عجیب غریب دارید، با اطمینان حاصل کنید سرویس مورد نظر این اجازه را به شما می دهد و سپس اقدام به خرید VPN کنید.

آیا سیستم عامل شما را پشتیبانی می کند؟

اغلب سیستم عامل ها می توانند طوری پیکربندی شده باشند تا از یک VPN بدون هیچ نرم افزار خاصی استفاده کنند. با این حال، بسیاری از سرویس های VPN نرم افزار خود را طوری ارائه می دهند که شما ممکن است مجبور به استفاده از نرم افزار خاصی شوید. این نرم افزارهای گاهی به شما ویژگی های اضافی ای مانند تعویض IP ها یا اتصال به نزدیکترین سرور را می دهند.

شما باید قبل از خرید VPN اطمینان حاصل کنید که نرم افزار آنها برای سیستم عامل شما در دسترس باشد. تقریبا همه ارائه دهندگان سیستم عامل های ویندوز، مک و لینوکس را پشتیبانی می کنند.

هزینه خرید کریو VPN آنها چطور است؟

این هزینه ها اغلب تصمیم نهایی را بوجود می آورند، اما باید واقعا در نهایت در نظر گرفته شود. اگر شما یک سرویس VPN می خرید که سرورهایی در مکان هایی که شما می خواهید ندارد و اجازه کارهایی را که می خواهید انجام دهید به شما نمی دهد پس صرف هزینه در اینجا مفهومی ندارد.

اغلب ارائه دهندگان کریو VPN به شما اجازه خرید ماهیانه یا سالیانه سرویس های خود را می دهد. برخی نیز اشتراک هایی در طول دوره 3 یا 6 ماه را نیز می دهند. به طور معمول، خریدن یک سرویس VPN برای دوره طولانی تر تحفیفات بیشتری برای شما به همراه دارد. به خاطر داشته باشید این سرویس ها به همان اندازه ای که تبلیغات می کنند شگفت انگیز نیستند. اگر تمایل به داشت اشتراک طولانی مدت است بهتر است ابتدا یک دوره یکماهه آزمایشی را تهیه کنید.

خرید VPN و خرید کریو parsvpn.online